Onsdag - A normal work day

Jag vet om att jag låter som värsta gamla tanten när jag säger - gud va de växer upp fort! Men det stämmer jue :P Min lillplutt blir bara större o större, o allt mer en egen liten person. Han kryper som sagt som en galning, men han ställer sig också upp, dansar, klättrar upp för trappor och "badar" i toaletter. Hans nya grej är att han vinkar :) Supergulligt. Vi jobbar också på slängkyssarna, så det kommer snart ;)

Idag så hade jag båda pojkarna själv, så jag tog med dem båda till Gymborree. Lite pyssel var det såklart när man har en liten toddler och en baby, men pojkarna var väldigt duktiga o vi hade en mycket mysig förmiddag :) Vi gick sedan o köpte bagels och satt ute o åt lunch :)

Blake tackar idag också familjen Juneberg för sin finfina Bamse body :)






Kommentarer
Helena

Vad gullig han är. Mina tre barn är prickiga. De har vattkoppor. ¨Hälsa Andy o Curt.

2010-07-01 22:13:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0