Onsdag - Better late then never

Jag vet att jag alltid lovar er en massa bilder, o så tar det alltid en vecka extra eller två innan ni faktiskt får dem. Men här så kommer faktiskt det första riktiga bildbeviset på Mr Colombia ;)

Till helgen så ska jag, Jairo (uttalas Hairo btw), Meike och Mario ner till jersey shore o bara ha det lugnt o skönt på stranden. Ska blir riktigt gött! Jag o Meike kommer att bo på hotellet som mina värdföräldrar bokat åt mig, o sedan kommer killarna möta oss där :) Det blir förhoppningsvis utgång o dans på fredagskvällen, stranden på lördag och på söndag kommer ett gäng av våra gemensamma vänner ner också. Ska bli riktigt kul. Hoppas allt bara går som det ska och att vädret är med oss. Jag kollar weather.com typ 4 gånger per dag nu, haha.



Kommentarer
mamma

Söt kille, har du frågat om han kan tänka sig att bo i sverige???

puss älskar dig!

2010-07-24 14:12:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0