Söndag - 4th of July

Jag har precis gjort "the walk of shame", but without the shame. Klockan är halv åtta på morgonen, och det är 4th of July :) Jag ska börja jobba om en halv timme, och jag kom precis hem efter gårdagens och nattens camping. Har väl sovit knappa timmen, men det ska väl gå ändå. Känner mig faktiskt förvånadsvärt pigg. Annat lär det väl kanske vara framåt eftermiddagen idag :P Men det var verkligen supermysigt igår, o alldeles precis så där lagom :)

Vi bunkrade upp vårt tält på någons jättestora bakgård, och spenderade kvällen med ett mixat gäng av spanish people. Var väldigt trevligt! Vi spelade volleyboll, badade i poolen, grillade och bara hade en super trevlig kväll. Vi var ute hela tiden, och framåt tolvslaget så drog vi igång en stor brasa precis i skogsbrynet av trädgården brevid en liten bäck. Så där satt vi och bara tog det lugnt, snackade massa skit, det spelades musik och vi drog även igång en projektor där ute i skogen så vi kunde kolla på massa youtubeklipp :P Det var supermysig och den öppna elden gjorde verkligen hela stämningen. Sedan försökte vi sova i vårt tält, något som gick väl si så där :P Tror att det först blev tyst runt eldstaden runt 6 tiden imorse eller nått sånt :P

Jag ska troligtvis tillbaka till huset så fort jag har jobbat klart. Så jag får väl se om de andra hunnit vakna till liv då ^^



 
En första sneak peak på bilderna från Webster Hall i fredags. Mer kommer!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0