Söndag - Semester

Vi ska alldeles strax checka ut fran hotellet och bege oss till stranden igen :) Gardagen var lyckad och väldigt mysig. Vi lag pa stranden mestadels utav dagen, lekte i de riktigt stora vagorna och stekte i solen. O da menar jag verkligen stekte. Lite väl varmt med närmare 40+ kan jag lova. Vi akte sedan tillbaka till hotellet, gjorde oss iordning och gick sedan ut o at tillsammans, alltsa jag, Meike och the guys som kommit ner under lördagen ocksa :) Väldigt trevligt! Vi akte sedan till det lilla centrumet, som var väldigt mysigt. Kändes verkligen som man var pa semester. Killarna gick lös i en godisbutik med massa olika spel medan jag o Meike suktade efter godiset :P Vi flummade ocksa i en gammal fotoautomat, haha. Lite trangt ;)

Efter pizza, gatumusik o annat sa akte vi tillbaka till hotellet. Jag o Jairo gick ner till hotellets pool en stund och sedan begav sig killarna hemat igen.

Idag sa kommer Jairo och Mario ner igen, men ocksa tva av vara gemensamma kompisar, Sergio och Angeles. De borde dyka upp här närsom helst, sa det är väl bäst jag pyser. Ha det bra ;)

Kommentarer
Patricknicole

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-08-03 11:54:30
URL: http://patricknicole.blogmentions.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0