Tisdag - Kan du ta med mig till Sweden, E?

Idag så hade jag o Shane en helgalen pysselstund. Väldigt impuslivt så började jag göra ansiktsmålningar på henne, något som var väldigt uppskattat :P Hon var en katt, sedan en fjäril, en lion/tiger som hon kallade det och sen blev hon nån helgalen clown med alla möjliga mönster i ansiktet. Cameron ville också vara med, o han ville först vara en hund, men ändrade sig sen till en mus, så aaaa, jag vet inte riktigt vad han såg ut som tillslut :P Men vi hade väldigt kul och om det blir en nästa gång så ska jag definitivt göra lite research innan för det var verkligen inte lätt o impulsivt göra detta :P Men aaa, Shane var mer än nöjd och vi hade en väldigt bra eftermiddag iaf. 

Shane sa också återigen idag att hon inte vill att jag ska åka hem. Så jag förklarade att jag vill åka hem o hälsa på Mama o Papa Sweden (som mina värdbarn kallar mina föräldrar) men att jag lovar att komma o hälsa på henne så mycket jag bara kan. Men det dög visst inte :P Istället tyckte hon att Mama o Papa Sweden skulle komma hit då hon inte sett dom "in a long, long while" ;) O om det inte gick så tyckte hon att jag skulle ta med henne till Sverige, haha. När du är en stor tjej sa jag, då looovar jag att jag ska ta dig till Sverige. Min lilla söta Shanie.



The kitty cat



"This is a strange looking butterfly E, but I like it!"



The Lion/Tiger... o jaaa, jag behöver öva, haha.







Mus/hunden :P







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0