Tisdag - New record

Tisdagar kan ibland vara otroligt långtråkiga. Baby Blake har varit krasslig idag, så han är sovit extra mycket. Något som gjort mig otroligt rastlös. Jag hade så tråkig på förmiddagen att jag till o med rensade ur kylskåpet och städade och organiserade om hela skafferiet :P Det är verkligen kris om man gör det frivilligt :P

Efter jobbet blev det en runda till gymmet, och jag är så lycklig! Jag har tränat nu i snart ett år och idag så sprang jag på rullbandet och slog mitt egna rekord. Gött! Vågen må visa några extra kilon men min kondition är iaf så mycket bättre nu. Mina problem med nacke och rygg är också nästan helt borta. Känns riktigt härligt!

Problemet lär väl dock vara o hålla uppe detta när jag kommer hem till Sverige igen :P Då kommer jag inte ha möjligheten att åka till gymmet varje dag, och kunna mixa mitt träningsschema som jag gjort här. O jag känner verkligen inte för att börja på "tantgympan" hemma i lilla R-by igen, thats for sure. Men jag vill verkligen inte tappa den lilla form som jag faktiskt lyckats bygga upp nu :P Så alla hemma i Sverige, ni måste dra ut mig när jag kommer hem. Annars kommer jag dö av uttråkning och bli en riktig soffpotatis!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0