Tisdag - En up och en date

Det är tisdagmorgon o det har varit dåligt med uppdateringar, jag vet. Men helgen har faktiskt varit väldigt händelsefull ;)

Min söndag blev inte alls som jag hade tänkt mig. Jag åkte aldrig tillbaka till huset där vi hade campat, då tydligen ägaren hade blivit sur, oh aaa, gud jag vet inte allt. Men vi fick helt enkelt inte vara där längre :P Så istället så satt jag bara hemma o väntade på info från Meike om vad vi skulle göra istället, när vi skulle mötas och när de skulle komma ifrån campingen. Något som jag fick vänta på väldigt länge o min dag blev otroligt seg. Men framåt kvällen iaf så åkte jag, Meike, Mario och Kevin till ett ställe där de skulle ha 4th of July fyrverkerier, så vi fick iaf lite högtidskänsla och faktiskt se hur stolta amerikaner är över sitt land.

Igår så var jag på date. Japp, ni läste rätt ;) Med en kille från Colombia (men som bor här nu) och som jag mött genom några kompisar, han var blandannat med för två veckor sedan när jag åkte till stranden med ett gäng spanska kompisar. O han har frågat ut mig några gånger, men igår så möttes vi upp iaf. O vi slog på stort, hahaha. Vi åkte till en jättestor Water Park! Riktigt kul! Det var väldigt mycket folk så vi stod nog mer i kö än vad vi faktiskt var i vattnet. Men det blev en riktigt lyckad dag... o vi ska definitivt mötas igen ;)

O här kommer lite bilder från i söndagsmorse då jag hade barnen under några timmar. Vi lekte i poolen, och jag måste säga att jag är impad över mig själv att jag startade ett sådant projekt med tre barn själv efter att ha sovit bara en timme :P






























Snack time







Kommentarer
Jessika

"Dina" barn är jätte söta Emelie, men det är inte deras vattenlekar vi vill läsa om, ge oss mer detaljer från dejten ;)

2010-07-06 20:15:59
Daddy

O fram med lite bilder på MR.Colombia!!!

Kram Daddy

2010-07-07 07:15:21
Curt

I agree. Who cares about the stupid kids!

2010-07-07 17:05:06
bex

faktiskt jag vill med veta mer om daten fastän det va väldigt söta bilder på dom små barnen :D

2010-07-07 20:15:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0