Torsdag - Problems in wonderland

Fram o tillbaka, fram o tillbaka.... ja herregud! Att bestämma sina planer inför helgen är verkligen svårare än vad det först verkar. Denna helgen så hade jag o Meike bokat hotel nära Jersey Shore (en present från mina värdföräldrar), o vi var superpeppade inför detta o hade planerat i veckor. Jag o Meike skulle sova på hotellet, och även Meikes pojkvän skulle komma ner, och nu också "Mr Colombia". På lördagen skulle ett gäng av våra gemensamma kompisar komma till stranden med oss, och på kvällen skulle vi gå ut o festa. Nu blir det inte av! Meikes värdmamma berättade idag att hon behöver jobba hela denna helgen, och även den kommande veckan, fram till nästa lördag. O det berättar de för henne först idag! Så jäkla taskigt! Hon är i vanliga fall alltid ledig under helgerna, så vi hade gjort upp planer för två weekends i rad... som nu kommer försvinna. Känns jäkligt surt o Meike var jätteledsen. Vi har nu bokat om hotellet, och hoppas på att helgen kommer bli lyckad iaf. Vi har ju inte så många veckor kvar här i NJ tillsammans innan vi åker hemåt, så allt känns riktigt surt.

Här kommer ett litet ihop plock av bilder från strandbesöket för några veckor sedan. (Mr Colombia finns med;)) Alla är från min kompis Angeles, so thank u!








Jag o Angeles



Det var kallt i vattnet som ni kanske kan se på Nathalies ansiktsuttryck :P


 


Angeles o Luis







The girls :)




O killen i mitten längst bak, är alltså Jairo, även kallad "Mr Colombia" ;) Inge vidare bild kanske. Men ni får ha tålamod :P


 





Kommentarer
mamma

Vill ha fler bilder på mr Columbia

puss

2010-07-10 07:37:30
Maja

Vad gör du där borta?

2010-07-10 08:42:20
URL: http://mcaria.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0