Torsdag - Good luck Andi!

Nu ar mitt flyg hem bokat! Lycka! Sa den 26 augusti lamnar jag USA for denna gangen och sa landar jag pa Arlanda den 27 :D Sen tar det ju alltid evigheters evigheter att komma hem till lilla Rockneby igen med tag o annat trakigt. Men snart sa ar jag hemma igen!

Min sista jobbvecka ar allt annat an lugn dock. Igar blev det ytterligare ett 12 timmars pass och idag sa flog mina vardforaldrar tillsammans med min 4-aring till Californien. Min vardmamma ska namligen gora sitt stora triathlon lopp, en ironman, som hon nu tranat infor snart i ett ar. Forst sa simmar de ca 3.8 km, sen cyklar de ca 180 km och sist men inte mist sa springer de 42 km. Helt sjukt! Sa medan de ar i San Franscisco o hejar pa henne, sa ar jag assisterande tvabarnsmamma. Jag har Cameron o Blake sjalv fram tills pa fredag kvall eller lordagmorgon, alltsa tills farforaldrarna kommer o tar over. Mycket o sta i, men det ska val ga bra :)

Igar nar jag hade pojkarna sa var vi ute o lekte i poolen, sa nar Andi kom hem sa tog hon lite bilder :)






























Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0