Torsdag - When your mind goes blank

Har varit en låååång, lång dag idag. Började dagen med att ta med mig pojkarna till music class och sedan gymboree tillsammans med mormor Barbara. Var väldigt mysigt :) Vi var sedan hemma o lekte och bara tog det lugnt. När Shane kom hem från camp så spelade vi pippi memory och la pussel. Shane är i camp varje vardag nu, så hon är superbusy. Det är väldigt populärt här att barnen går i camp under sommaren. Istället för att gå på fritids eller liknande :) Kusinerna Caca o Sammi är iväg på sleep-away-camp så de bor hemifrån i 4 veckor. Något som jag tycker är riktigt starkt jobbat med tanke på att de bara är 7 och 11 år gamla. Det hade jag nog aldrig vågat när jag var liten :P Men de älskar det!

Efter jobbet idag så blev det hejdå middag på fridays för Judith, en au pair som jag lärt känna genom college. Så det blev ett väldigt trevlig avslut på min dag :)

Här kommer äntligen några av bilderna från vår tur till Coney Island för snart två veckor sen :P Men aaa, sent än aldrig antar jag ;)




På väg till New York!



Killarna blåste bort i baksätet, men är det sommar så är det, då är det nercabat ett måste!



Efter en väldigt lång tur så kom vi tillslut fram!



The Mermaid Parade










Mario o Meike



Vi mobbade Mario för hans väldigt fina handduk :P



Jag o Kevin



Hela gänget på en fest i slutet av kvällen


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0