Torsdag - What do you really want?

Det har varit både en bra o dålig dag idag. Det positiva: jag fick in en bra joggingrunda i solen, Blake var på världens bästa humör, jag lagade middagen som blev något eget "vad vi hade i kylskåpet-ihop-kok" och som faktiskt smakade riktigt gott. Believe it or not ;) O ikväll så har jag mitt allra sista au pair möte. Känns ganska skönt faktiskt, trots att det gör mig lite nojjig. Om bara några få dagar har jag varit här i ett helt år och jag vill på många sätt inte att min sista dag här i USA ska komma. Usch.

Det negativa här dock varit... en galen hemlängtan. Jaaa, jag vet att jag precis skrev att jag inte vill åka härifrån, men samtidigt så längtar jag så! Jag vill ha svensk sommar med Enerevet, grillad god mat och utekvällar med kompisar och äcklig cider på KM. Jag vill hem helt enkelt. Men jag vet om att så fort jag kommer hem så kommer jag o ha nån udda "bakvänd hemlängtan" o längta tillbaka hit. Konstigt, men sant. Det här har blivit mitt liv nu och att lämna alla här kommer vara minst lika jobbigt som det var för ett år sedan när jag sa hejdå till nära o kära hemma. Så jag säger det igen - Usch!




Bild från förra veckan då jag, Blakie Blake o ett gäng kompisar var o åt brunch tillsammans :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0