Lördag - Isn't ironic

Fy fasiken vad läskigt det är med regnoväder ibland! Fick på vägen hem nu värsta vattenplaningen när jag körde i en kurva! Superläskigt! Allt gick ju bra som tur va, och jag körde säkert inte i mer än 50. Men hjärtat klappar fortfarande lite för fort och jag är bara glad över att inget hände.

Jag har precis varit hos Mr Colombia en liten stund, så det är där jag har hållt hus. Nu sitter jag här superuttråkad dock. Inge kul. Har bara några få sommarhelger kvar här i Jersey o det känns skit o inte ha några mer planer för min lördag. Förhoppningsvis dyker något upp snart.

Igår så blev det en tur till ett uteställe här i närheten med ett gäng au pair tjejer. Så jag lyckades o komma in där igen ^^ Vakterna känner nog igen mig vid det här laget. Tjejen med det rosa plastkortet som alltid lyckas prata sig in, fast hon inte borde få komma in alls, haha.

Nehe nu ska jag ta tag i mitt liv o ringa runt lite, för nu måste nått hända snart!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0