Fredag - The Beach

Gissa vem som har världens snällaste värdföräldrar? ;)

Igår så berättade Curt o Andi att jag ska få som i en liten "tack present", en hel helg på hotell vid Jersey Shore! En barnfri helg med lugn o ro sa min värdpappa. Jag hörde bara - sandstrand och party! ;)

Min värdpappa bodde under lite mer i ett år på hotell, när han jobbade i Washington DC, och fick därför massa points på Marriots hotell som han nu får utnyttja hur han vill. Så jag o Meike ska tillbringa en weekend vid beachen och bara njuuuttta! Vi drar troligtvis med oss ett gäng kompisar också, så jag hoppas verkligen på en superhelg! Blev verkligen jätteglad när de sa att jag skulle få lite beach time. Så himla gulligt av dem :)

Imorrn så blir det beach också! Jag, Meike, Mario och Marios kompis Kevin ska dra till Coney Island, som ligger i Brooklyn, New York. Coney Island är välkänt här för o vara ett av de mest traditionella, och äldsta nöjesfält, som ligger precis vid havet. Imorgon har de också deras årliga "Mermaid Parade", så det ska bli riktigt kul. Sol och massa udda folk, awesome ;)




Kommentarer
frajda

Var det inte dina härliga kids som diggade kungafamiljen? Då hoppas ja du visar dom bilder från bröllopet idag ;) För fy sjutton vilket spektakel. Man bara ser pengarna gå upp i rök!

2010-06-19 18:15:33
URL: http://thelanderfrida.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0