Fredag - Whatsername

När jag vaknade imorse så upptäckte jag att strömmen hade gått... kul start på dagen! De stora barnen åkte iväg till dagis så det var jag o Blake hemma på förmiddagen. Men med gassande sol utanför så blev det snabbt så himla varmt inomhus nu när the air conditioning inte fungerade. O man märker verkligen hur beroende man är utav den! Det blir som värsta bastun inomhus. Hemma i Sverige så är det ju ovanligt med hus med AC, men här så är man kokt korv inom 3 sekunder utan. Så jag drog faktiskt med mig baby Blake till farföräldrarna hus, där strömmen fortfarande fanns. Så vi var där under några timmar, och vi gick också ut o gick en långpromenad. Mycket skönt :) Blakie somnade efter typ 2 sekunder (mycket ovanligt!) och jag slapp alla backarna hemma i vårt kvarter, så det blev till o med en behaglig promenad i solen :)

Efter lunch så var vi hemma igen, och även Andi o Shane var hemma. Båda barnen bestämde sig för att ta 3-timmars tupplurer så vi hade en väldigt skön eftermiddag jag o Andi :P När Shane vaknade så spelade vi hennes nya Bamse Lotto och kollade på svenska barnprogram på Youtube, haha. Hon kollade också i skvaller tidningar med mig i soffan. O jag trodde jag skulle dö av skratt när Shane pekar på en röda mattan bild av Jennifer Lopez iklädd en klänning med hög slits och säger: But Em, why is her leg hanging out!? Hahahaha.

Nu ikväll så blir det bio med Meike och Tina :) Vi ska se "Killers" med Katherine Heigl och Ashton Kutcher. Verkar bra :) Trailer finns här nedan!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0