Fredag - On my way

Är precis på väg ut för o träffa några kompisar över en drink (eller en cola, beroende på hur duktig dörrvakten är på att läsa svenska körkort) så jag tänkte bara slänga in en snabb update och säga att jag lever :)

Dagen har varit väldigt lång men bra, men jag känner mig verkligen redo för en helg nu! Imorgon så ska jag o Meike kolla på kusinen Cacas dans show och det ska verkligen bli jättekul. Rebecca är bara 11 år men dansar redan 22 (!!!) timmar i veckan och är jätteduktig! Så det ska bli roligt o äntligen få se henne på scenen. Efter uppvisningen så blir det troligtvis utgång med Mario och Gustavo :)

På söndag blir det förhoppningsvis volleyboll och picnic igen. Hoppas bara på bra väder ;)

Nehe nu måste jag rusa! Dåligt med bilder idag med, sorry!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0