Måndag - Dagens I-lands problem

Hur lyckas man egentligen att bränna sig i hårbotten??? Ont som f*n gör det iaf! Jag trodde att jag klarade mig ganska bra efter lördagens beachtur och efter mitt besök till pool klubben igår. Men icke! Min hårbotten och mitt ena öra (!?) är nu rött och varigt, så äckligt! Är det någon som vet vad jag ska göra mot detta, eller iaf hindra det från o hända nästa gång. Man kan väl inte smörja in hårbotten med solkräm direkt?

(Usch o förlåt för äcklig update men jag är närmare desperat :P)

Idag så har jag varit nästan helledig iaf! Höll mig borta från solen kan jag lova, men det blev lite bio nu ikväll med Tina :) Mycket trevligt. Vi såg The A-team, rolig action movie, som jag faktiskt kan rekommendera :)

Nu blir det alldeles strax sängen då jag börjar jobba halv sex imorrn. Tur att man bor på jobbet, så man bara behöver gå upp 5 minuter innan man börjar iaf ;)



Första bilden från i lördags!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0