Måndag - Soliga dagar

Igår efter jobbet så blev det en sväng till stranden :) Mycket trevligt! Åkte med Angeles, en tjej från Mexico som jag mött genom volleybollen och Nathalie som är en supermysig tjej från Guatamala. Med oss tre tjejer hade vi ett helgalet killgäng, som bor här i USA, men som början är från Colombia :P Så jag var den enda som inte pratade spanska, men det gick hur bra som helst ändå. Vi åkte till en mycket fin sandstrand längs Jerseys kust och var där i flera timmar. Vi spelade fotboll i sanden och hade kul i vågorna. Vi satt på varandras axlar i vattnet och hade wrestlingsmatcher, hahaha. Skitkul då det var en utmaning med både höga vågor och krabbor som nöp en i tårna :P Så jag hade verkligen en härlig dag!

Idag är det lugnt då jag är ledig :) Ska väl alldeles strax gå ut o lägga mig i solen, o njuta lite av det härliga vädret.

O här kommer bilderna från lördagens festival!



Vi parkerade vår bil i Hoboken, för o sedan åka tåget in till New York. Så då var vi ju bara tvungna att smita förbi det här bakeriet som är känt från deras TV-show "The Cake Boss" :P



Först så spelade mindre kända band på en liten scen. Så då passade vi på att ha det skönt i gräset :)







I väntan på Forever the Sickest Kids






Sen var det Simple Plans tur











Sen gick vi lite utanför folkmassan och hade två-manna fest till Good Charlotte
















Sen var det All Time Low's tur



O vi klagade inte på utsikten eller musiken :P



Boys Like Girls was next







O sist ut var det mindre bra bandet Third Eye Blind...



...o partygruppen LMFAO!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0