Mandag - Where did you go?

Var lille besokare ar forsvunnen :( Imorse sa var det tomt vid tradet och vi misstanker att det lille radjuret faktiskt blivit nagot annat djurs middag. De var tva vuxna radjur o cirkulerade runt platsen dar ungen varit tidigare sa vi antar att de var o letade efter deras lilla, men inte kunde hitta det. Lite sorgligt.

Min mandag har varit ganska lugn. Barnen var hos farmorn hela dagen sa jag passade pa att luncha med Meike och ta ett langt pass pa gymmet. Skont! Men trots att barnen har varit ivag sa blir det lite jobb anda. Vart hus ser av nagon lustig anledning alltid ut som ett bombnedslag efter helgen (anledning: E har varit ledig) sa det blev o rensa upp ordentligt, gora lite tvatt och handla lite mat. Jag blev ocksa tvungen o ta en tur till banken da det dragits 200 dollar (cirkus 1400 kr) fran mitt konto, trots att jag inte gjort nagot! Valdigt konstigt tyckte jag, men det visade sig faktiskt att boven i dramat var min vardmamma o en valdigt vimsig bankman, haha. Sa allting ordnade upp sig tillslut :) 








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0