Monday - Dags igen

Ikvall ar det dags igen! Denna gangen ar det Shane som ska ha dansuppvisning och hon ska vara Tinkerbell... eller, aaa... eeehhh... alvan i Peter Pan, vad heter hon pa svenska?! Total stopp i mitt huvud men ni vet vem jag menar! Shane ar iaf supertaggad och det ska bli mysigt o fa se henne pa scenen :)

Igar sa blev det lite volleyboll spelande igen, och det var kul o fa traffa massa nya manniskor. Dessvarre sa borjade det sporegna! Vi spelade ett bra tag i regnet men gav upp efter ett tag da vi alla var genomblota. Sa for o passa pa nar vi enda var blota sa badade vi i vattenpolarna :P Maste ha varit en ganska rolig syn ^^

Min mandag har dock varit lugn, har varit ledigg nastan hela dagen. Mycket skont. O ikvall sa ska jag mota upp Meike for o boka vara flygbiljetter tillbaka hit :) Sa runt den 24 augusti kommer jag hem till Sverige, for att sedan aka tillbaka hit och jobba mellan den 21 september och den 15 december :)



Photo: Andi


Kommentarer
Anonym

Emelie det börjar gå utför hon heter ju Tingeling:P

Du lär inte kunna prata svenska när du kommer tillbaka! haha:P

2010-06-15 15:41:16
Jasmin

Tingeliiiing Emme :P!!

2010-06-15 18:15:34
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0