Onsdag - Amerikansk midsommar

På fredag så är det som ni vet midsommar :) Känns lite konstigt o sitta här på andra sidan dammen och inte kunna fira som vanligt på Enerevet med kompisar och kusin vitamin. Men det verkar faktiskt som om min midsommar kommer att bli räddad trots allt! De har nämligen ett alldeles specielt midsommarfirande inne i New York på fredag! Midsommarstång, små grodor, sill och jordgubbar... ja hela grejen ska firas i en park i downtown Manhattan. Så jag vill jättegärna åka in dit och få lite härlig svensk sommarkänsla. O det roliga är att jag får troligtvis med min amerikanska familj också! Inget är 100% bestämt ännu, men min värdmamma och Shane kommer troligtvis följa med mig in, och om jag har tur så hänger hela familjen på och även mormor Barbara och kusinerna Caca o Sammi. Det vore verkligen superkul o få visa dom lite svenskt :) Så jag hoppas, hoppas!




Back in the days


Kommentarer
bex

hahahaha underbart gammal bild. Måste ju nämnas att det är så där gammal jag tror sara är fortfarande ^^

2010-06-24 08:42:43
Sanna

De va den bästa midsommaren jg haft i ny ifjol!! DU MÅSTE åka in emelie sjukt jävla kul!

2010-06-24 18:06:50
josefine

Kommer sakna vårt vanliga midsommarfirande på Enrevet imorgon bara så du vet! :)

2010-06-24 19:07:50
Markusselina

Incredible site!

2011-07-18 11:02:18
URL: http://markusselina.blogpaint.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0