Onsdag - Ett första intryck

Det har varit en busy dag idag och jag ska alldeles strax gå o lägga mig, men tänkte slänga in en snabb update :) Jag var själv med pojkarna under förmiddagen så jag tog med mig dom båda till parken. Lite pussel var det såklart, men det gick över förväntan. På något sätt så trivs jag mer, och tycker jobbet är roligare om jag har mer än ett barn och får lite mer av en utmaning :P

Resterande dagen så var vi hemma, och det blev såpbubbel-lek och pysseltime. Nu ikväll så har jag varit på gymmet med Meike, och vi tog en Zumba class. Faktiskt exakt samma class som vi möttes första gången på :P Det var nästan så vi blev lite sentimentala, haha. Men det roliga är väl också att vi faktiskt inte ens gillade varandra i början, och vi båda två hade tänkt tankar som "henne kommer jag aldrig kunna umgås med". Men aa, se bara var vi är nu :P Jag skulle inte klara mig utan henne!







And... Good luck tomorrow Seth, we are all thinking of you!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0