Onsdag - Imming!

Cameron var taggad för poolen idag. Solsken, 30 grader och 90% humidity, alltså kvavt som atticken. Han hittade en badmössa och kände sig sedan skitsnygg.

"E, imming! Imming! Ameon Imming!!!"

Så det var bara lyda order. Simning skulle det bli. Så vi åkte hela högen till poolklubben och hängde där några timmar. O jag kan ju inte klaga på att få sitta i en babypool med Blake och bättra på solbrännan... ganska bra arbete ;)

Min förmiddag var dock lång och inte lika fridfull. Var trött som jag vet inte vad, och det var full fart hela tiden. Jag o Andi tog först pojkarna till lekplatsen på morgonen, och sedan var vi hemma o lekte. Men jag blir precis som barnen inomhus - sjukt rastlös. Men det är inte så mycket annat o göra när någon utav barnen sover, man måste hålla sig inne. Samtidigt så är det alldeles för varmt för o göra något utomhus mitt på dagen. Men det är väl bara o bita ihop o få det o funka ändå.



"Ah Do It!" 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0