Onsdag - Sound of music

Jag må vara besatt av American Idiot musikalen, men mina barn är om möjligt ännu mer besatta av Sound of Music! Vi kollar kooooonnnssstttaaannnt på denna film! Just nu lyssnar jag o Cameron på låten "goodbye, farewell" för sisådär hundrade gången. O det roliga är att barnen kan nästan alla låtarna utantill :P O de lär sig fort! Cameron som bara är 2 år, kan danssteg, namnen på alla av syskonen och iaf tre låtar utantill. Han älskar den yngsta tjejen i syskonskaran, "Gretl", och vi har nu börjat kalla henne för hans flickvän :P

I måndags när vi var över hos barnens farmor o farfar så hade Shane o Cameron ett litet uppträdande, och sjöng och gjorde precis som de gör i filmen till några låtar. Så himla söta och jag måste säga att jag är ganska impad över hur mycket de tar in och faktiskt lär sig.



Kommentarer
Jasmine

Inser nu att jag har följt din blogg i princip hela din usa vistelse. Hehe.



Men american idiot musikalen vill jag se. Green Day är typ mitt absoluta favorit band. Såg de på Ullevi i lördags och även i Globen i Oktober. Nästa lördag är dags igen i london.



2010-06-10 11:48:28
URL: http://jasmineisaksson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0