Onsdag - Wednesday

Det har varit en lång, rolig men också ganska utmattande dag. Har haft alla tre barnen till och från under hela dagen, och eftersom det har regnat ute hela dagen så var det svårt o underhålla dem alla inomhus. Men det gäller bara o vara kreativ ;) Ni anar inte hur många lekar man kan komma på, bara genom att ha ett hopprep :P Vi knöt fast ena sidan av hopprepet runt ett bordsben och så höll jag i den andra, och helt plötsligt hade vi en orm, en lina för vackra ballerinor, ett rep som elaka häxan spände fast sin fånge i (gissa en gång vem som var fången, haha) och en port till prinsessans slott. Asbra! Det har också blivit mycket Sound of Music tittande och nu ikväll så gav jag både Blake o Cameron ett bad o de älskar det! De blir som galna, o speciellt baby Blake. Han skvätter som bara den, slänger sig på knän rakt ner i vattnet och ställer sig upp vid badkarskanten. Han blir verkligen helt vild! Jag o Cameron övade också på att sjunga "I ett hus i skogens slut" igen. O han var så himla duktigt! Han försökte sjönga med, och lyckades faktiskt utala många utav orden helt korrekt. Jättesöt, o han bara kiknade av skratt för tydligen ser jag jättekul ut när jag gör mina kaninimitationer :P

Men nu så sover alla tre barnen så sött iaf, utmattade efter en heldag. O jag skulle lätt kunna slocka jag med. Men först så blir det en tur till Starbucks o möta upp Susanna o en utav hennes kompisar :) Puss o kram!

Bilder från gårdagens bath time!





















Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0