Sondag - I just wanna live

En liten update sa har i farten. Mer kommer ikvall men just nu sa jobbar jag. Eller aaa, Blake sover och Cameron star har bredvid mig o gor egg och french toast i det lilla lekkoket.

Igar var jag o Meike pa endags festival, sa det var os! Valdigt kul och nastan alla banden var bra. Speciellt Boys Like Girls var bra, deras sangare ar verkligen helt otrolig live. Det var aven kul o fa se Simple Plan igen, alltsa for tredje gangen :P Jag kande mig som 15 ar igen, samtidigt som jag kande mig supergammal da aven bandmedlemmarna hunnit bli aldre. David o Seb var onekligen inte lika snygga som de var for nagra ar sedan :P

Publiken var typ helt vild och det var jattemanga som "publik surfade". Aven jag o Meike rockade jarnet, haha. Var nog en syn for gudarna manga ganger. Nar Good Charlotte spelade sa stod vi lite utanfor den storsta folkmassan och hade tva manna dansgolv, valdigt kul :P

Nu idag blir det beachen med ett gang nya kompisar. Ska bli riktigt kul :) Nehe nu ar det val bast jag ater mina eggs o min french toast. See ya later!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0