Söndag - When life is good

Min lördag blev väldigt lyckad :) Började med ett gymbesök med Meike och lite shopping. Åkte sedan hem o pratade med släkten Svennheim på skype och gjorde pastasallad med Meike. Vi skulle nämligen ha BBQ med "killarna", alias Mario och Gustavo, på kvällen och vi hade hand om maten. Så framåt kvällen åkte vi över till Mario, och vi hade en superbra kväll :) Det var väldigt mysigt, mycket flum och jag hade en riktig sommarkänsla eftersom vi kunde sitta utomhus hela natten utan att frysa det allra minsta.

Jag kom hem närmare fem på morgonen, o skulle upp redan klockan sex igen för i jobba. Så jag var lagom go o glad när klockan ringde :P Men det gick faktiskt väldigt bra, och barnen var som änglar under tiden jag hade dem. Jag fick sedan gå o lägga mig igen efter att mina värdföräldrar kommit hem och jag sov till klockan tre på eftermiddagen :P

Annars har min söndag varit lugn och jag tänkte nu bjuda på några utav bilderna från gårdagen :)












































Kommentarer
Jasmin

Häärligt :) söta killar :P ni verkar ha kul med killarna med :) nice

2010-06-07 10:39:49
URL: http://misspersian.blogg.se/
two olsson sisters

bra bilder:D härligt med BBQ!

Allt bra med dig då?:D//Emma.

2010-06-07 10:58:31
URL: http://www.twoolssonsisters.blogg.se.

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0