Tisdag - Besok????

Jag kanske far lite oplanerat besok ikvall! Inget ar sakert annu men jag fick ett sms fran min moster o hennes familj (som var o halsade pa mig for 2 veckor sedan) som nu ar pa vag hem till Sverige igen efter deras semester har och i florida. Sa de flyger ut fran Miami och mellanlandar i Newark innan de ska vidare till Danmark. Men nu sa ar deras Miamiflyg mer an en timme forsenat pga. av ett askvader, sa de kommer troligtvis missa sitt flyg till Danmark! Jag vet som sagt inget sakert annu, men jag har suttit nu o kollat pa "flight tracker" dar man kan se var flygen befinner sig, vilka som ar forsenade och nar de avgar osv. Och om jag har forstatt det hela ratt sa kommer de missa flyget med 10 minuter... Sa jag kanske far aka ut till Newark o hamta dom, sa far de bor har i natt tills nasta flyg gar. Jobbigt for dom sa klart, men jag skulle garna vilja se dom lite igen ;)

Jag berattade for min vardmamma Andi att de kanske skulle bli fast har en dag eller sa, och hon blev jatteglad, hahaha. Hon gjorde varsta segerdansen, eller vad det nu skulle forestalla :P O just nu sjunger hon "det ar party time, party time" i koket, haha. Sa hon hoppas att de ska missa deras flyg sa hon far traffa dom igen. De kom ganska bra overrens som ni kankse forstar ;) Jag sager att min mosters familj ar den svenska, lite mer lugna, varianten av min amerikanska, haha. Sa det ar kanske darfor de klickade sa bra :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0