Tisdag - Det dåliga samvetet talar

Det har varit en ganska lugn tisdag. Hade lille Blakie Blake under dagen och vi gjorde lite ärenden tillsammans och var i parken en sväng. Väldigt mysigt :)

Nu ikväll så blev det en sväng till gymmet med Meike och lite simmning efteråt. Ställde mig också på vågen för första gången på väldigt länge. O det skulle jag inte ha gjort! Usch, skuldkänslor! De säger att au pairer i snitt går upp 8-10 kg under sitt år här, och jag börjar trappa uppåt... Hemskt! Men jag kan iaf fortfarande ha alla kläderna som jag hade med mig hit från Sverige. Även mina gamla "skinny jeans" ligger i garderoben, så jag borde kanske prova dom o se om jag fortfarande kan ha dom utan att magen putar ut allt för mycket ;)

Men det känns ändå tungt att jag lyckats gå upp nästan 6 kilo trots försök att hålla igen och mycket träning. Jag tränar minst 5 ggr i veckan, och gör att allt från konditionsträning och Zumba till styrkepass och simning. Mycket mer än vad jag gjorde hemma innan jag åkte. Men, men. Man ska väl inte stirra sig blind på vågen heller, och vara nöjd med sig själv. Jag intalar mig själv att allt är som vanligt o att de där 6 kilorna bara är nya muskler, hahahah.


Bilder från i lördags (jag får alla bilderna på torsdag), o jag ser väl nästan ut som jag gjorde innan jag åkte... eller? ;)









Kommentarer
Jenny

MUSKLER VÄGER MER ÄN FETT! Och du ser ytterst muskulös ut tycker jag :P

2010-06-24 09:42:43
rebecki

Jag gick upp som attans i Norge, men for att jag inte hade ett sarskilt aktivt liv utan alla kara vanner och hatade min lgnht haha. Vi ska nog klara oss ur det Pemelie!

2010-06-24 14:06:52
Lokejeanett

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-10-06 08:01:12
URL: http://lokejeanett.blogcheapster.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0