Tisdag - Salsa Class

Ikvall sa ska jag troligtvis ga pa salsa lektion :D Jag kan redan basstegen men det ska bli kul o verkligen fa lara sig fran grunden. En kompis har testat pa dessa klasser innan, sa ikvall ska jag o Meike hanga pa henne. Man behover inte ha med sig nagon partner da de tydligen redan hade alldeles for manga killar (hur ofta hander det liksom!?) sa vi ska bara ta med oss sjalva o dansskorna. Jag ar verkligen taggad!

UPDATE: Det var så kul!!! Vi dansade i två timmar o vi fick under första timmen lära oss grundstegen och några olika turer. O herregud det gällde verkligen o hålla tungan rätt i mun! Det var inte det lättaste. Men tack o lov så var det både typiska beginners som mig o Meike och även de som dansat mycket innan, så man kände sig inte superdålig samtidigt som det fanns flera duktiga dansare som kunde hjälpa en :) Verkligen roligt! Mötte massa folk och alla var väldigt trevliga :) Så mer salsa nästa vecka förhoppningsvis! För nu tänker jag verkligen inte ge upp. Jag ska lära mig!




Kommentarer
Daddy

2 stiliga damer!!

2010-06-30 08:33:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0