Tisdag - Time passes by



Kollade igenom lite gamla bilder idag, o hittade denna! Lille Blakie ar bara nagra dagar gammal, o det ser nastan ut som om jag inte har duschat pa ar o dar, haha. Men gud vad det kanns som evigheter sedan. Det ar ocksa typ tva dagar efter att jag varit o halsat pa Philip i Kansas city, sa jaaa som sagt tiden gar!

Idag har jag haft Blake hela dagen, och han ar definitivt inte sa har liten langre! Vi var ute o gick en langpromenad pa formiddagen men efter det har vi mest varit uttrakade inomhus. Det ar sa svart o komma pa vad jag ska hitta pa med honom numera under dagarna. Det ar superfint sommarvader ute sa man vill ju helst vara ute, men promenader o parken varje dag blir snabbt trakigt. Sa ar det nan som har nagot bra forslag vad jag kan hitta pa med min 9-manaders bebis???

Kommentarer
mamma

Jag tror minsann att du har ett 2 dagar gammalt sugmärke på halsen!

2010-06-16 11:33:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0