Torsdag - Answers, please!

Det har varit en väldigt lugn dag idag, barnen har varit iväg nästan hela dagen och jag har bara haft tid för mig själv. Så himla skönt! Jag älskar "mina" barn men ibland så är det skönt med lite lugn o ro ;)

Meike kom förbi för en lunch ute i solen på vår altan och jag har haft tid över för o städa och göra andra tråkigheter. Har också sökt som en galning efter ett svar på frågan; "vad fan ska jag göra med mitt liv?!". Jag känner mer o mer panik över att jag inte har en plan över vad jag ska göra när jag kommer hem till Sverige igen. Ska jag vara duktigt o ta tag i mitt liv ordentligt o börja plugga? O vad ska man då plugga? Börja jobba? Söka äventyr någon annanstans och på så sätt skjuta upp "verkligheten"? Jaaa... jag vet inte alls! O inte blev jag klokade efter min research idag... usch säger jag bara! Kan ingen bestämma åt mig!

Här kommer lite ihopplock av bilder från häromdagen då jag o Blake var ute o lekte på altanen :)












Tickle!!!




Kommentarer
Adam

Du kan ju alltid skjuta upp verkligheten med mig med något!? :D

2010-06-04 11:53:44
Helena

Tack för skjutsen sist. Jag tror jag har blivit kleptoman! Har jag snott dina jeansleggigs?

2010-06-04 23:46:14
Helena

Tack för skjutsen sist! Jag tror jag har blivit kleptoman. Har jag snott dina jeansleggings? Förlåt

2010-06-04 23:49:15
mamma

Adam och Emelie ni får ta tag i era liv, ni är vuxna!

puss på er.

2010-06-05 06:09:16
Adam

notera att även jag fick en puss från din mamma! =)

2010-06-05 21:07:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0