Torsdag - Impulser

Efter mitt lilla meltdown på morgonen, och efter att barnen åkt iväg så hade jag dagen för mig själv. Något som var skönt, men efter att Shane varit upprörd och efter att vi haft en super mysig morgon, så kände jag att jag knappt ville lämna dom. Men jag fick helt enkelt ta mig i kragen och ta tag i min dag.

Det blev först o städa huset och ta en lång tupplur efter en tidig morgon. Jag åkte sedan iväg för o shoppa en nödvändig sak, något som självklart resulterade in en hel shoppingrunda och tre kassar :P Impuls shopping är verkligen inte bra för plånboken. Men jag måste säga att jag är nöjd över mina nya shorts, den nya strandväskan, de nya underkläderna och de två topparna jag hittade på Forever 21. Bilder kommer imorrn om jag orkar vara kreativ :P

Efter att jag kom hem, så fick jag ytterligare en galen impuls! Jag städade ur hela Jeepen o det tog säkert mer än 2 timmar då denna bil är verkligen den stökigaste och smutsigaste bil jag någonsin skådat. Jag tror seriöst ingen har städat den sedan den köptes, och det var ett antal år sedan. Det tog mig bara en halvtimme och skrubba ur kopphållarna. Ganska vidrigt :P Men nu så är bilen dammsugd och två kassar med skräp lättare. Duktigt av lille mig ;)



Kommentarer
Jasmin

Duktig du är gums :D Va duktig och lägg upp bilderna med för jag vill se :P <3

2010-06-11 15:36:11
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0