Torsdag - Ta skydd the nannys attackerar

Torsdagens inlagg far idag bli pa en fredag, men aaa, vem bryr sig egentligen ;)

Igar var jag ledig nastan hela dagen, sa himla skont. Var lite huslig av mig o bakade svenskt rye brod. Pa amerikanskt vis dock, sa alltsa "tillsatt vatten och agg", men brod blev det iaf! O det blev faktiskt riktigt gott ocksa. Min kropp kommer val dessvarre fa varsta fiber-chocken da den inte riktigt ar van vid fiber efter snart 11 manader i USA :P

Pa kvallen sa akte jag pa mitt nast sista au pair mote. Herregud! Jag sager det igen - Var fasiken tog det har aret vagen???!!!

Efter motet sa blev det Starbucks och mota upp ett gang kompisar, och nar vi kom dit sa var det nastan som om alla au pairer i omradet hade hittat dit. Det var sakert over 20 personer, och alla satt utomhus, sa nar vi gick in for o kopa vara kaffe, sa var det inga stolar kvar inomhus, haha. Au pairerna hade verkligen attackerat och rensat hela Starbucks :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0