The weekend

Min fredag och lördagskväll gör sig idag påmind genom att mitt huvud känns som en stor marshmallow. O det är inte på grund av alkohol utan det är helt enkelt på grund av alldeles för lite sömn. Sovit mindre än 4 timmar de senaste dagarna o gud vad det känns idag.

Men helgen har so far varit lyckad iaf! I fredags så gick jag ut med Susanna, och en drös med annat trevligt folk. Problemet var bara att jag blev stoppad i dörren! Jag har varit på detta stället innan, men just denna kväll så upptäckte vakten självklart att jag bara var 20... Men jag kom in tillslut, och jag var inte hemma förrän 3 på morgonen :P Vi blev ett väldigt stort internationellt gäng med folk från alla världens hörn, och det var många nya ansikten. Så det blev en lyckad kväll :)





Så bara några timmar senare så var det upp o jobba på lördagsmorgonen och efter det mötte jag upp Meike för en shoppingrunda :) Framåt kvällen så begav vi oss mot New Brunswicks teater för o kolla på kusin Caca och hennes dansskola. O gud vad duktiga dom var! Jag var så sjukt impad! De var alla från kanske 10 år och uppåt och de hade alla möjliga nummer. Det var allt från ballett och stepdans till hiphop och modern dans. De äldsta hade även en musikal som spelades mellan de olika framträderna. Det var kul o titta på, men hela showen tog 5 timmar!!! Helt sjukt. Så vår festnatt blev inte riktigt av, men vi hängde hemma hos Mario istället och jag kom nog inte i säng förrän halv 5... asbra när man börjar jobba klockan 8 :P



Rebecca var i med i 9 uppträdande under kvällen och hon var verkligen duktig :)







Seniorklassen hade flera jättebra nummer, bland annat detta då de var i en matbutik och dansade med kundvagnar och steppade på varuvagnar. Koregrafierna var helt otroliga många gånger och man förstår att dessa elever "andas dans och musik".



En utav mina favoriter var detta nummer då de var ett gäng bebisar med lära-gå-vagnar och gosedjur som dansade och sjöng till klassiska barnsånger. Det var superbra!







Morfar George och stjärnan Rebecca




Kamerans skärpa levde sitt eget liv, men här var vi iaf!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0