Onsdag - Another day

Jag fick besök tillslut iaf :) Familjen Juneberg landade på Newarks flygplats sent igår kväll så de sov på hotell i natt, men efter frukost så hämtade jag upp moster o barnen. Håkan tog en snabbtur in till New York medan barnen fick vara här o leka av sig lite o träffa min värdfamilj igen. O det var jättekul o få se dom ett litet tag innan de åker tillbaka till Sverige igen. Men nu så sitter de på flyget på väg hemåt iaf, men de kommer hem en dag försent. Så ett litet meddelande till mormor från Helena, snääälla mata katten en dag till ;)

Lite bilder från dagen som var lång men väldigt lyckad. Saknar dom allra redan, men det är ju tack o lov inte lång tid kvar innan jag kommer hem nu :)



Bea var på riktigt kramhumör o ville inte sluta pussa o krama på lille Blake






Cameron tyckte han var beautiful i sina många hårband :P

 






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0