De är här!

Lite sent, men jag lovade mammy att jag slängde in en uppdateringar här, så alla hemma i Sverige vet om att de är här! Familjens resa gick jättebra o alla var trötta men glada igår när jag o Andi hämtade upp dom. Nu är klockan halv åtta på morgonen o alla är redan uppe. O vet ni varför? Jooo, för klockan sju kom Andi o barnen när o sjöng, väsnades o hoppade i sängarna :P Japp, så är det när man bor hos familjen Sawin! ;) Mamma o Pappa, som bor hos mina värd morföräldrar sover säkert fortfarande, men kommer nog snart hit också.
Nu blir det frukost!

Kommentarer
Helena

Pax för att bo hos Mormor & Morfar:), men Olle vill bo hos Emelie i alla fall.



Ha det så trevligt.

2010-03-29 18:47:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0