Fredag - Jersey Shore

Det blev dåligt med uppdateringar igår, jag vet! Det är så att jag får dåligt samvete, haha. Men jag var på språng hela dagen igår så bloggen var inte direkt på min prioritetslista. Det blev först college på förmiddagen o efter det åkte jag till barnens mormor o morfar, o hjälpte dom att ta hand om mina tre bussungar då min värdmamma var o jobbade. Sen blev det o skaka rumpa som vanligt på zumban på kvällen med Meike, riktigt kul pass var det :)

Helgens planer är inte helt klara. Kanske blir det ett besök till stranden längs Jerseys Shore.
O ja, det är samma ställe som MTVs nya serie utspelar sig. Jag såg att den hade kommit till Sverige nu :P O det har varit jättemycket snack om denna serie, som är om ett gäng festglada, helt galna, alldeles för solbrända utseendefixerade roomates som lever loppan vid Jersey Shore. Här i New Jersey har folk varit sura o arga över att dessa åtta helt skruvade människor representerar hur folk från New Jersey är, då det inte riktigt visar sanningen. Visst det finns festprissar o de håller vanligtvis till vid Jersey Shore, men det roliga är ett de som är med i programmet inte ens är från Jersey! De flesta kommer från New York :P


Men iaf! På söndag kommer äntligen familjen! O innan jag ska hämta upp dom på flyplatsen så blir det o fira passover, början till den judiska påsken, tillsammans med min värdmammas familj. Ska bli riktigt trevligt :)

Oj! Nu är Blake vaken! Puss o kram på er, så hörs vi senare!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0