Fredag - Hopplöshet!

Det här gör mig galen! Vad ska jag göra? Känner bara för o ge upp helt! Åhh... jag blir så trött på allt! Nu visar det sig att Meikes värdfamilj inte kan låta henne åka ifrån dom tidigare. Så vi kan inte ta vår resa till Californien i augusti. Detta innebär att jag har ingen o resa med längre! Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. En annan kompis ska också göra samma resa som jag o Meike vill göra, men hon åker ett annat datum... ett datum som är för sent för mig. För jag måste nämligen lämna USA senast den 27 augusti, innan mitt visa går ut. O den resan som de ska göra är klart den 28.... jag vet verkligen inte vad jag ska göra!? Resa ensam???

https://www.intrepidtravel.com/trips/SOCD



Kommentarer
mamma

jag lider med dig gumman. Men jag tror att du kan lära känna folk på resan etersom ni reser med samma gäng hela tiden. Du ska absolut inte ge upp denna resa.

kram

2010-03-13 08:46:29
bex

åk själv!! :D det kommer va massa härligt folk på den resan ju! du kan inte missa den chansen :D

Saknar dig ^^

2010-03-13 15:42:20
Jasmin

ja klart du ska åka ums :D du kommer ha så kul ;) Du kommer ångra dig annars :P Miss you

2010-03-13 20:00:28
URL: http://misspersian.blogg.se/
Erlingselina

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-04-07 10:10:01
URL: http://erlingselina.bloglyric.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0