Lördag - Fest

Gårdagens mys med ett gäng DVD-filmer, o "jag bryr mig inte alls kväll" byttes snabbt ut mot en hemma fest. Klockan 9 ringde Meike o sa, get ready, we are going out! Så vid tio-tiden var vi hos Mario o Gustavo igen (kompisarna vi hängde ihop med förra helgen) o redo för party! O kvällen blev riktigt trevlig, vi saknade dansen, men förrutom det så var kvällen lyckad :) Efteråt så åkte vi hem till en av killarna, där vi åt den ultimata "dagen efter"-maten. Det var allt onyttigt du kunde tänka dig i en måltid. Det var en macka med pommes, kebabkött, chicken nuggets, sallad och massa dressing. Det var som om att direkt föra in kolesterol i din kropp, haha. Men gott var det ;)

Nu är klockan strax efter ett, o jag o Meike har precis ätit frukost ^^ Den ultimata slappa lördagen. Ska iväg en runda till Walmart nu, sen ska jag städa o fixa iordning. För vet ni vad, imorrn kommer familjen ;)








Gustavo var i himmelriket ^^


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0