Lördag - Party, party

Efter mitt lilla "meltdown" igår (något som fortfarande finns kvar, aaaahhh) så blev det fest! Födelsedagsparty för nån kille jag aldrig träffat, haha. Men aa, vem bryr sig egentligen ;) Riktigt lyckad kväll iaf! Var hemma halv sex imorse, så det säger väl ganska mycket om hur kul vi hade det :P

Var en hemmafest i en källare, med massa mixat folk. Riktigt kul. O såååå typiskt amerikanskt (om man bortser från den latinska dansen framåt småtimmarna, haha). Några av de amerikanska killarna går på ett college i närheten o de känner varandra genom att de tillhör samma sorority, ni vet de olika föreningarna/klubbhusen man tillhör på college som vanligtvis har olika grekiska namn. Så de höll på med massa konstiga sorority ritualer för födelesedagskillen, haha. Man dricker ur de klassiska röda plastmuggarna från en öltunna, spelar beerpong och allting är nästan lite läskigt likt en amerikansk tonårsfilm :P

Nu ska jag o Meike ta tag i våra liv igen o åka iväg för lite shopping! Festbilder får ni lite senare! :) Puss o kram!

Kommentarer
frajda

Det är galet vad avis jag blir på dig kvinna! Men helt underbart att du har det toppen. Och det i augusti kommer lösa sig! Det tvivlar jag inte på <3

2010-03-13 23:27:05
URL: http://thelanderfrida.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0