Måndag - 1st day

Det har varit en fullspäckad dag. Familjen har inte fått en lugn stund. Min värdfamilj har attackerat dom på olika vis, o visat sina allra galnaste (men rätta) sidor ;)

Efter att barnen kom o väckte oss på morgonen, så blev det frukost o mys med barnen. Sedan så åkte barnen iväg o jag tog med mig gänget till köpcentrumet. Vi åkte även o kollade på lite stora fina, amerikanska hus :P Vi blev sedan bjudna på middag hos min värdpappas föräldrar. Var jättetrevligt o vi hade en lyckad första dag :)

Här kommer dagens bilder!


Pappa var i himmelriket bland alla kepsarna. (Han samlar på kepsar, o har alldeles för många redan :P)


Hela högen på lunch på köpcentrumet, som de inte alls tyckte var så litet, som det egentligen är :P Inget är litet i USA helt enkelt.


Jossan o Blake hemma på middag hos farmorn o farfarn


Shane har hittat en ny idol, min bror ;) De spelade fotboll på morgonen o efter det var Shane helt galen i honom. O här så hade hon målat en teckning till honom, o självklart fick han en liten kram också.





Sen blev det present öppning! Familjen hade med massa presenter, till den andra familjen, haha. Förvirrande det där, för det är ju båda mina familjer på nått sätt :P



Andi fick en jättefin kalender med bilder på mig o barnen inför nästa år, så hon inte skulle sakna mig allt för mycket som hon sa ;) Hon försöker fortfarande få mig o stanna här, o nu försöker hon övertala familjen o låta mig göra det, haha. Men aaa vi får väl se hur det blir. Hem kommer jag väl nån gång.


Baby Blake fick en söt sverigedräckt o barnen fick bland annat Pippi saker. Riktigt lyckat! De blev jätteglada. (Tack farmor för presenterna!)


Cameron fick en riddardräkt så nu kan han vara Shanes prins istället för o alltid vara prinsessa :P


O Baby Blake blev ett litet blåbär ;)


Shane hade på kvällen en utav hennes mycket fina "shower". Vi skrattade så vi tjöt när hon drog upp bror o syster o ville att de skulle göra trix med henne. Hon är så söt.

Nu blir det sängen! Godnatt Sverige!

Kommentarer
rebeckus

så kul för dig Emelie! :):):)

2010-03-30 10:08:58
bex

va konstigt att jag saknar din familj minst lika mycket som jag saknar min egna! ge dom allesammans massa kramar från mig!

2010-03-30 10:50:02
Angelica (jessicas kompis förövrigt)

Kul att se att dem lever ;) härliga bilder! Det uppskattas.

2010-03-30 16:46:17
jasmin

ååh va kul gums :D kul att se alla samlade tillsammans :) <3 ta hand om er

2010-03-31 15:26:41
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0