Måndag - Filmtips

Det underbara vårvädret har fortsatt idag, så himla härligt. Önskar bara att jag hade haft mer tid o njuta av det :P Men det har blivit ganska mycket jobb idag, o inte så mycket tid för o vara ute o sola :P Hade barnen på morgonen, vi busade järnet o var bara allmänt töntiga. Det blev sedan gymmet, the post office, grocery shopping och mer bus med barnen. Har precis lagt dem, så hoppas på att de somnar utan problem så jag får ha det lugnt o skönt i soffan en stund nu :P

Senare uppdatering: Shane kom precis ner från sitt rum gråtandes o helt förtvivlad för att hon tappat sitt hårspänne hon haft med sig till sängen, o nu kunde hon inte hitta det :P Så söt. Så Iiihh fick komma till räddning o hitta hårspännet o krypa ner mellan ariel lakanen bredvid alla gosedjuren o lugna ner henne en liten stund. Men nu sover hon så sött igen ;)  

Tänkte ge er lite nya tips på filmer som är på väg! :) Vet inte riktigt när de ska dyka upp hemma men här så går reklamerna för dom varje dag. O jag tänker definitivt försöka se dom alla!






Remember Me med Robert Pattinson, vår allas väldigt snygge hunk ;) Biopremiär 12 mars



She's out of my league, verkar riktigt rolig :P Kommer också den 12 mars.



Romantisk komedi, The Backup plan, med Jennifer Lopez, kan nog vara bra också ;) Eller vad tror ni?

Kommentarer
Jasmin

åååh jag vill se the back up plan nuuu!! :P

2010-03-09 21:35:27
URL: http://misspersian.blogg.se/
Matto

Åhhhh, har du sett Remember me än? Den var helt sjukt fin. Jag grät och grät och jag brukar inte gråta till filmer.



Men antar att du sett den (och om inte, spring och gör det dirr!) :)

2010-04-06 19:29:32
URL: http://hippiekick.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0