Måndag - Pepp!

Pepp, pepp, pepp!!! Det är inte ens två veckor kvar innan familjen kommer hit. Can't wait! Pratade med hela gänget idag över skype och de fick även prata med min värdmamma Andi. O jag tror de verkligen förstår nu hur helgalen hon är, haha. Hon "grillade" min bror och hans flickvän Amanda, haha. Flummade o var på typiskt Andi humör. Men hon är minst lika förväntansfull över att ha familjen här som jag är :) Ska bli så himla underbart o ha dem o kusinerna Jessica o Josefine här i två veckor!!!

Jag har också börjat peppat för det här: The bamboozle roadshow!!! De har typ "springbreak" på ett av de stora nöjesfälten här i New Jersey i sommar, o jag ska lätt dit! Artistlistan är mer eller mindre underbar. O då blir det även o se simple plan för tredje gången, haha :P Men jag är pepp, pepp, pepp!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0