Måndag - Winter Photos

Efter att jag idag beställt mitt nya objectiv till kameran (ett canon f/1.8 50 mm objectiv för bara 700kr, tihi) och tre nya close up filter så var jag så sugen på att fota! Jag var själv hemma, så jag drog ut mig själv i snön i det vackra motljuset, då det inte fanns någon annan omkring o plåga :P Oh fyyy bubblan så kallt det va! Stod utan jacka mesta dels ut av tiden o fingrarna var som istappar efter att ha fixat med inställningar på kameran o stativ. O jag plågade självklart mig själv ännu mer genom att ligga ner i snön också, haha. Men det va kul o få ta lite bilder iaf :) Men det är ännu skönare nu inne i värmen o med en stor kopp te kan jag lova ;)

Känner mig inte riktigt 100% kry (jag vet, assmart o slänga sig i snön då, haha) så jag har bara tagit det lugnt idag. Hjälpte min värdfarmor med barnen några timmar under förmiddagen o fick pussa på mina sötnosar en lite stund. Snart ska jag åka till Zumban, o sen blir det plugg, plugg o plugg. Prov imorrn, yippee!





Kallt o jävligt som ni kanske förstår! Men det är smidigt o ha en "photostudio" på bakgården med väldigt lite grannar ;) Här är en bild då jag försöker mäta ut ljuset :P


 


Kommentarer
mamma

vilka fina bilder. Jag längtar jättemycket efter att få träffa dig.

2010-03-02 08:03:38
Anonym

Så himla fina bilder!! Nu är det bara en månad kvar, längtar så mycket:)

2010-03-02 18:46:02
frajda

Superfina bilder snygging! :D

2010-03-02 22:08:00
URL: http://thelanderfrida.blogg.se/
mormor

nu har jag lärt mej du är ju faktiskt lik mormor puss.

2010-03-05 11:18:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0