Onsdag - A day in the park

Har varit en riktigt fullspäckad dag idag :) Jag o Cameron var först på gymboree. Sedan så mötte vi upp Meike o hennes "bebis", hunden Luna, i parken. Busade en massa, åt bagels ute i solen o gick en promenad med Meike. Så vi hade en riktigt mysig dag :) Cameron var helt slut när vi kom hem. I vanliga fall hatar han att lägga sig för en tupplur på eftermiddagen, men idag bad han om det så fort vi kom innanför dörren :P

Lille baby Blake har fått sin första tand! O det var jag som upptäckte det! Så enligt amerikansk tradition (konstigt New Jersey påhitt??) så måste den som ser en bebis första tand också köpa barnets första skor :P Så jag antar att jag får börja leta efter några riktigt fina skor till charmtrollet.

Nu ikväll har det blivit ganska lugnt. Jag jobbar fortfarande då Andi är o tränar. Men jag klagar inte. Jag njuuuuuter av varje sekund jag har här!

Här kommer dagens bilder!


Jag hade mycket cream cheese i min bil efter detta kan jag lova :P

 


Sedan åt vi resten av våra bagels vid lekplatsen :)



På promenad :)
















Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0