Söndag - Bebisar o resplaner

Natten till idag spenderade jag hos mina värdmorföräldrar. Eftersom mina värdföräldrar är bortresta tills på tisdag så hjälpte jag o ta hand om barnen hos dom istället. Men det gick alldeles utmärkt :) Känner mig mer eller mindre som hemma hos Barbara o George, de är verkligen supermysiga o jag hittar i köket o allting :P Jag hade hand om "min bebis" som alla kallar Blake, under natten. O lillpysen tyckte det var jätteroligt o vakna upp 12.30 och sedan vid 04.20. O när jag väl fått Blake o somna vid femtiden så vaknade väl självklart Cameron upp. Så det har inte blivit mycket sömn i natt :P Men nu är jag hög på kaffe efter att jag träffat Meike på starbucks, så nu lär jag väl inte kunna sova för det :P

Så just nu fördriver jag tiden med o kolla på massa resor. Jag o Meike försöker planera vår California resa i sommar, o det ska verkligen bli så himla härligt! San Fransisco, Los Angeles, Grand Canyon, Las Vegas o massa andra stop där i mellan. Så underbart! Men frågan är nu om vi ska åka under 8 dagar eller 16, får se hur det blir, beror lite på hur rika vi kan hinna bli innan augusti :P Men blir det 16 dagar så blir det även stop i San Diego och några extra nationalparker som tydligen ska vara helt underbara. Hoppas verkligen det kan bli av!

O vet ni vad? ;) Idag är det bara en månad kvar innan familj o kusiner kommer hit!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0