Söndag - 58 minutes

Det är nu mindre än en timme kvar innan familjen landar på amerikansk mark! Jag fattar det verkligen inte! För första gången på 8 månader kommer jag nu få krama om dem igen. Låter säkert väldigt löjligt sentimentalt, men det ska verkligen bli så underbart! Det konstiga är bara att jag har inte alls haft mycket hemlängtan under min tid här, men nu när jag vet om att det är så lite tid kvar så har jag världens konstigaste hemlängtan. Väldigt konstigt, för nu vet jag ju om att jag ska få se dom snart :P 

Men jag vill verkligen bara åka till flygplatsen nu, nu, nu!!!


Kommentarer
jasmin

ååh va underbart :D Önska jag åxå kunnat få träffa dig <3 hälsa allihopa och baar njuut av tiden du har de hos dig :)

2010-03-29 00:53:20
URL: http://misspersian.blogg.se/
Helena

Ha det så himla kul hälsa från mig puss

2010-03-29 09:28:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0