Söndag - Remember Me

Har precis varit o simmat några längder i min pool. Väldigt uppfriskande ^^ Nee... skämt o sidor. Vi har just nu två "water guys" nere i källaren som håller på o riva bort heltäckningsmattan för o få bort all fukt. Dessvärre har de visat sig att vår försäkringen inte kommer att täcka för detta... Så vattnet har ställt till med en hel del.

Min dag har annars varit lugn. Jag har au pair möte i eftermiddag, så vi ska gå o bowla. Ska även ta med mig Shane dit, så hoppas på att det kan bli kul :)

Igår så var jag o några kompisar o såg filmen "Remember Me". Så himla bra! Jag vill inte avslöja allt för mycket utav handlingen, men den var väldigt vackert och man behövde både hålla sig för skratt och ha tillgång till näsdukar. Kan verkligen rekommendera den. Det är en film som lämnar spår efter sig. O jaa... gud jag vet inte ens hur jag ska förklara det! Se den bara helt enkelt!


Första bilden från festen i fredags. Har inte fått så många ännu, men här är en iaf!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0