Tisdag - Baseball

Har varit en riktigt bra dag idag, trots att den började alldeles för tidigt. Inte riktigt medvetet, men eftersom jag numera bor på soffan så vaknade jag runt 5 tiden samtidigt som barnen. Äckligt tidigt är vad det är!

Efter att Andi tagit med hela gänget till dagmamman åkte jag till college. Fick reda på våra poäng på våra midterms test, två fin fina A:n blidde det. Riktigt stolt över mig själv är jag ;) 

När jag kom hem så sken solen o det var riktigt härligt ute. Så jag tog med mig lille baby Blake ut på en runda i vagnen. Riktigt mysigt.


Jag o Blake innan vi begav oss ut i solen :)


O jag har även bokat min resa till CALIFORNIEN idag!!! Iiiihh!!! Allting har ordnat upp sig så jag ska åka med min tyska kompis Steffi och hennes kompis som bor i DC. Ska bli så himla underbart! Så den 5 augusti åker vi mot San Franscisco o massa äventyr!!! Can't wait!

Men åter till min dag ;) När barnen kom hem från dagmamman så gick vi hela gänget ut o spelade baseball :P Gick väl sisådär kan jag väl säga, men kul hade vi det iaf! Försökte knäppa lite fina kort samtidigt, gick väl sådär, men här får ni dagens bilder iaf!





Shane var inte så jätteduktiga på att svinga baseballträt så det var nog ett bra val av Cameron att ha på sig cykelhjälmen, haha




O när Shane väl lyckades träffa bollen spang vi homeruns runt jeepen, haha.





 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0