Tisdag - Promenad

Kom precis in efter att ha varit ute o gått med Baby Blake i solen :) Riktigt härligt. Jag vet att jag tjatar om de härliga vädret, men 15 plus i mars kan man ju verkligen inte klaga över! Så jag drog med mig Blake ut i vagnen, för o ta en lång promenad. Förra gången jag tog med honom ut gallskrek han hela promenaden, men idag gick det mycket bättre. Han satt (mesta dels av tiden) o pratade med sig själv o lekte med leksakerna jag tagit med till honom, så han var väldigt snäll :) O väldigt söt! Kolla in "gubbkepsen" på bilden nedan, så himla gullig ;)

Nu är jag ledig :) Så först ska jag laga mig lite mat o sedan blir det kickboxing ikväll på gymmet.

 


Sen så var det inte så roligt, hehe... Men lite välling efter detta så var det goa o glada Blake igen ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0